21 December 2012

Smoking??

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pengunjung blog kami yang budiman.
 
 
 
 
Smoking?? Ianya lebih sinonim kalau dikaitkan dengan merokok. Topik yang kami usulkankan ini bukanlah untuk memaparkan jenama rokok ataupun keburukan merokok. Apa yang kita nampak tabiat merokok ni agak sukar dibendung. Ada yang merokok ditempat awam, ada yang merokok di pejabat, ada yang merokok di rumah, ada yang merokok di dalam kenderaan dan yang lebih teruk lagi merokok di tempat larangan merokok.
 
 
 
Pada kali ini kami akan memberi penyelesaian tentang bau asap rokok. Bau asap rokok ini akan melekat baunya apabila seseorang itu baru lepas merokok tak kiralah di rumah, pejabat ataupun kenderaan anda. Ini akan menyebabkan sesetengah pihak terutama yang tidak merokok agak kurang selesa dengan bau-bauan tersebut. Produk kami, Greens B Sterilized dan juga Greens Nano Fresh boleh menyelesaikannya. Bau-bauan tersebut akan dihapuskan tak sampai 5 minit pun!! Hebat bukan?
 
 
 
Greens Nano Fresh merupakan produk DIY (do it yourself). Anda boleh membuat semburan di dalam kenderaan anda bila-bila masa anda memerlukannya. Dengan adanya cahaya dan sistem pengudaraan yang baik tindakbalas fotokatalis akan berlaku. Bau-bauan itu akan hilang. Bukan itu sahaja....bakteria-bakteria yang berada di kenderaan anda juga turut akan hilang!! Segala mikroorganisma yang berada di dalam kenderaan anda akan bertukar menjadi H20 dan Co2. Anda juga akan dapat menikmati udara yang lebih segar. Kini bau rokok tiada lagi dan penumpang-penumpang kenderaan anda berada dalam keadaan yang lebih selesa.
 

 
 
Greens B Sterilized pula anda boleh applikasikan di rumah atau pun pejabat anda. Disamping mencegah penularan bakteria-bakteria dan virus-virus yang mengakibatkan penyakit berjangkit, anda juga bebas dari segala pencemaran udara dan mendapat udara yang lebih segar. Rumah atau pejabat anda juga tidak akan dihinggapi kulapuk atau kulat di dinding ataupun lantai. Produk anti-bakteria ini terbukti berkesan.
 
 
 
Bak kata pepatah, 'Mencegah lebih baik dari mengubati'...
 
Jadi apa tunggu lagi....dapatkan segera produk kami. Hubungi kami di talian 03-87374488,  012-3443968 (En Shazli) ataupun 012-9276272 (En Fazly).
 
 
 
** Amaran Kerajaan Malaysia : Merokok Membahayakan Kesihatan
 

No comments:

Post a Comment