25 October 2012

Pengenalan



MEN Green Solution Sdn Bhd (MGSSB) telah ditubuhkan pada 29 Mei 2012. Nombor pendaftaran syarikat 1003861-A. MGSSB yang berstatus 100% Bumiputera telah mula beroperasi pada 1 Jun 2012. Pejabat pengurusan beralamat di D-22-1B, Jalan Prima Saujana 2/B, Seksyen 2, Taman Prima Saujana, 43000 Kajang, Selangor Darul Ehsan. Walaupun dari segi penubuhannya masih muda, namun ia ditunjangi oleh MILLION EXCELLENT NETWORK SDN BHD (MENSB).


MGSSB merupakan 'SOLE DISTRIBUTOR' bagi produk GREENS di pasaran Malaysia. Terdapat 2 jenis produk di bawah jenama GREENS iaitu 'NANO FRESH' dan 'B STERILIZED'. Merupakan produk anti bakteria, virus, kulat dan sebagainya mampu menyegarkan udara persekitaran dan alam sekitar kita bebas dari pencemaran udara.


Dengan berlatar belakangkan tenaga kerja yang cukup mahir dan terlatih hasil pembelajaran dan pengalaman dari segi pentadbiran dan pengurusan, MGSSB diyakini dapat melaksanakan sebarang projek dengan jayanya. Disamping itu, dengan sokongan kewangan yang kukuh, dijamin MGSSB tidak akan menghadapi sebarang masalah di dalam melaksanakan tugas yang diamanahkan.

No comments:

Post a Comment