27 October 2012

Produk

Jenama GREENS merupakan produk cecair berteknologi nano. Terbahagi kepada 2 produk iaitu 'GREENS NANO FRESH' dan juga 'GREENS B STERILIZED'. Produk buatan Malaysia dan rakan teknologi Smart Coat ini adalah hasil kajian Universiti Sains Malaysia dan usahasama Arc Flash Marketing Sdn Bhd.
 
 
1) GREENS NANO FRESH

GREENS NANO FRESH merupakan produk DIY kami. Didatangkan dalam bentuk cecair bersama dengan 2 biji botol iaitu 'B Clean' dan 'B Fresh' di dalam pembungkusan yang amat menarik.

 
 
a) B Clean

B Clean merupakan bahan pencuci sintetik yang didatangkan dalam botol berukuran 100ml. Digunakan untuk pembasmian kuman dan menyah bau semasa menghilangkan kesan kotoran degil. Ianya boleh digunakan ke atas barangan elektrik, produk-produk yang diperbuat daripada perak, peralatan memasak, perhiasan rumah, alat pengahawa dingin dan lain.













b) B Fresh

B Fresh merupakan lapisan cecair khas yang didatangkan dalam botol berukuran 50ml. Kandungan utamanya ialah Titanium Dioksida (TiO2). Menggunakan proses fotokatalis untuk memusnahkan semua mikro organisma dan dengan secara tidak langsung membunuh semua bakteria, virus, kulapuk dan menyah bau yang tidak menyenangkan. Sesuai digunakan ke atas barang permainan kanak-kanak, perhiasan rumah, alat kawalan jauh, keyboard dan mouse, ruangan yang kecil seperti di dalam kenderaan dan lain-lain.















2) GREENS B STERILIZED
 
GREENS B STERILIZED didatangkan dalam bentuk cecair berteknologi nano di dalam botol berukuran 500ml. Merupakan kombinasi Titanium Dioksida (TiO2) dan juga Nano Silver (Ag). Nano Silver telah digunakan untuk rawatan penyakit perubatan selama lebih 100 tahun kerana sifat semulajadinya yang antibakteria. Apabila bersentuhan dengan bakteria, Nano Silver akan menjejaskan metabolisme sel dan menghalang pertumbuhan sel. Penyemburan kesemua permukaan dalaman bangunan menggunakan Electostatic Sprayer System bagi membentuk satu lapisan yang sangat halus. Mampu bertahan selama 3 bulan dalam satu semburan (tertakluk kepada kawasan semburan).













Pada ketika WABAK H1NI, produk kami MAMPU:
  • Memusnahkan virus dengan efektif apabila virus tersebut terkena pada permukaan yang dilapisi dengan B Fresh / B Sterilized
  • Menghalang virus daripada mutat/menular
  • Semua virus yang terkena pada permukaan yang dilapisi oleh B Fresh / B Sterilized akan terhurai dalam bentuk H2O dan CO2.
  • Ianya boleh bertahan sehingga 1 bulan (B Fresh) / 3 bulan (B Sterilized) bermula daripada tarikh aplikasi produk tersebut



No comments:

Post a Comment